
Υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι από εδώ και πέρα δεν πρόκειται να αγοράζω τίποτα που να κοστίζει πάνω από 10 ευρώ.
Με μια μικρή παρασπονδία (ε ναι οι μεταλλικές πλατφόρμες έκαναν λίγο περισσότερο) έχω κρατήσει τον λόγο μου έως τώρα.
Αναλυτικά: Ήθελα να πάρω ένα μαντήλι σε μπλε απόχρωση. Στα γυναικεία του Zara δεν υπήρχε τίποτα κάτω από 15 ευρώ.
Έτσι μου είσαι, λέω, πάω και εγώ στα παιδικά (που είναι πιο φτηνα)!
Τις εσπαντρίγιες τις πέτυχα κατά τύχη σε στοκατζίδικο στην Πατησίων. Ήταν λέει περσινές (5 ευρώ το ζεύγος, περικαλώ).
Ε και, η μόδα της εσπαντρίγιας δεν φεύγει ποτέ.
Το τσαντάκι είναι τόσο μικρό που χωρά μόνο κινητό, κλειδιά και χαρτονομίσματα (χωρίς το πορτοφόλι χα χα).
Ήθελα να βάλω λίγο χρώμα στις βραδινές εξόδους μου, όλο μαύρα... βαρέθηκα.
Με το κολιέ είχε πολύ πλάκα, το βλέπω και πριν κοιτάξω τιμή λέω από μέσα μου:
Εάν έχει πάνω από 8 ευρώ δεν το παίρνω. Είχε 7.90 :)
Οι πλατφόρμες ήταν bonus track, καθότι αποφάσισα πως με αυτές θα βγάλω όλο το νυχτοπερπάτημα του καλοκαιριού
(άμα θέλω να σου βρω δικαιολογία, λέω ότι θέλεις ;)






