20/3/13

New in... blue













































Υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι από εδώ και πέρα δεν πρόκειται να αγοράζω τίποτα που να κοστίζει πάνω από 10 ευρώ. 
Με μια μικρή παρασπονδία (ε ναι οι μεταλλικές πλατφόρμες έκαναν λίγο περισσότερο) έχω κρατήσει τον λόγο μου έως τώρα.
Αναλυτικά: Ήθελα να πάρω ένα μαντήλι σε μπλε απόχρωση. Στα γυναικεία του Zara δεν υπήρχε τίποτα κάτω από 15 ευρώ. 
Έτσι μου είσαι, λέω, πάω και εγώ στα παιδικά (που είναι πιο φτηνα)!
Τις εσπαντρίγιες τις πέτυχα κατά τύχη σε στοκατζίδικο στην Πατησίων. Ήταν λέει περσινές (5 ευρώ το ζεύγος, περικαλώ).
Ε και, η μόδα της εσπαντρίγιας δεν φεύγει ποτέ.
Το τσαντάκι είναι τόσο μικρό που χωρά μόνο κινητό, κλειδιά και χαρτονομίσματα (χωρίς το πορτοφόλι χα χα). 
Ήθελα να βάλω λίγο χρώμα στις βραδινές εξόδους μου, όλο μαύρα... βαρέθηκα.
Με το κολιέ είχε πολύ πλάκα, το βλέπω και πριν κοιτάξω τιμή λέω από μέσα μου: 
Εάν έχει πάνω από 8 ευρώ δεν το παίρνω. Είχε 7.90 :) 
Οι πλατφόρμες ήταν bonus track, καθότι αποφάσισα πως με αυτές θα βγάλω όλο το νυχτοπερπάτημα του καλοκαιριού 
(άμα θέλω να σου βρω δικαιολογία, λέω ότι θέλεις ;)


15/3/13

GOLDfinger!











































Elena Votsi/ 2 Repossi/ 3 Tous/ 4 Bulgari/ 5 Dior/ 6 Dior/ 7 Katia V/ 8 YSL/ 9 Aurelie Bidermann/ 10 Bershka/ 11 Chanel/12 Li-la-lo/ 
13 Cartier/ 14 Hermes/ 15 Lalaounis/ 16 Elena Votsi/ 17 Van Cleef & Arpels/ 18 Pentheroudakis/ 19 Cartier/20 TIFFANY & Co./ 21 Tiffany & Co./ 22H&M


12/3/13

The new RED BULL experience - The PARTY in Athens!



































Εχτές το βράδυ (11 του Μάρτη) βρέθηκα στο πάρτυ (ο dj να παιζει στο full) του Red Bull
 (κάπου στο Ελληνικό) για το λανσάρισμα των νέων γεύσεων του (δες στην φωτογραφία ποιες ειναι).

ΤΙ ΑΠΟΚΟΜΙΣΑ ΑΠΟ ΤΟ EVENT: 1. Μια που είμαι του λεμονιού κορίτσι, η γευση lime ειναι φοβερή!
2. Η σημερινη νεολαία (κυριως τα κορίτσια) ειναι θεόψηλη... ή εγω θεόκοντη.
Στην πιο ''κοντή'' γυναίκα που βρέθηκε δίπλα, της έφτανα στο πιγούνι lol :)
3. Δεν υπήρχε άνδρας κάτω των 30 ετών που να μην έχει μούσι (διάκου ή Βελουχιώτη) 
και να φορά παντελόνι τύπου στενής βράκας/chinos 
(πως στα κομματια τα λενέ... ας βοηθήσει μια trendy κοπελιά!).
4. Είχε ψύχρα. Δεν ήταν ο καιρός για ανοιξιάτικα ενσάμπλ και 
ψηλοτάκουνα πέδιλα. Αρκετοί ξεγελάστηκαν!

Στην υγεια μας, λοιπόν και στην Red Bull Ελλάδας που μας διασκέδασε :)




8/3/13

ΤσικνοΠέμπτη







Photo credits :BEAUTY FOLLOWER


Last night during a folk dance gathering I had the pleasure to watch (and also dance), 
Alexandros Papadakis and his musicians companions, playing some of their favorite cretan songs.





5/3/13

2013 Lucky Charm give away


Photo credits :BEAUTY FOLLOWER



Emmy - www.scarberianfashionlover.blogspot.com

Dorita Ath.

Evonita - http://beloved-ideas.blogspot.gr



Tina Pippo -  http://taelia88.blogspot.com

Dirty Closet - olguiscloset.blogspot.com.es

Elsey B - http://whisperingstyle.blogspot.com

Μαµα Μαρια - kigitzimaria@yahoo.gr

S - http://s-fashion-avenue.blogspot.it

Alexandra - http://www.svetusvet.blogspot.com

Erin - http://www.truffles-ruffles.com



Congratulations guys!
Looking forward to see your ''Lucky Charm'' outfit post 
(as soon as you get the necklace).



Καλοφόρετο το γουρι κορίτσια!
Αναμένω εναγωνίως να δω πως θα το συνδυάσετε!!!
(Παρακαλώ πολύ στειλτε την διευθυνση που μπορώ να σας ταχυδρομήσω το γούρι).

Have fun!!!!






7/2/13

It's gonna be a splendid year!












































Καλή χρονιά σε όλου σας!
Καθυστερημένα θα μου πειτε... όμως κάνετε λάθος.
Ο λόγος που άργησα να ποστάρω ήταν για να περάσει ο πρώτος μήνας του 2013
και να βεβαιωθώ εμπράκτως πως θα είναι μια σούπερ χρονιά.
Όπως και έγινε κρινοντας απο τον Ιανουάριο του 2013, απλά όλα πήγαν
(και συνεχιζουν) τέλεια εως τώρα, το ίδιο εύχομαι δια εσάς dears.
Επειδή είμαι σε τρελά κέφια αποφάσισα να σας κάνω ένα μικρό δωράκι.
Σχεδίασα το γούρι του 2013 (φοριέται στον λαιμό σαν κόσμημα ή όπου αλλού σας γουστάρει)
με αναφορές στην χρονιά του φιδιού του νερού (εξου το μπλε χρωμα και το φιδένιο δέρμα)
κατα τους κινέζους και το χαρίζω σε 10 γουρλίδες απο εσάς που θα αφήσετε σχετικό σχόλιο
 (οτι θέλετε να το αποκτίσετε) και το e-mail σας. Οι δεκα τυχεροί θα βγουν απο κλήρωση
και θα πρέπει να το βγάλουν φωτογραφια φορόντας το συνδυασμένο
με το συνολάκι που τους εκφράζει και να το αναρτήσουν στο blog τους.
Μια αλλη ιδέα είναι να το χρησιμοποιήσετε σαν διακοσμητικό στοιχείο
σε κάποια γωνιά του σπιτιού σας και να το φωτογραφίσετε :)
Μπορείτε να πάρετε μέρος μέχρι τις 27 Φεβρουαρίου
(στις 28/2 θα ανακοινωθούν τα ονόματα των τυχερών).
Καλή τύχη και χαρούμενο νέο έτος ξανά μανά!

Happy New Year to you all!
With a little delayed you could say... but you are wrong.
I was just waiting for January to arrive to make sure that this will be indeed a super year.
So 2013 will be an amazing year, simply because everything is working out perfectly
for me up till now and the same I hope for you all dearest :)
Thats why I decided to give you a little present.
I designed a lucky charm for 2013 (the year of water snake that's why I've used
snake print fabric and blue color) which I will give away to 10 lucky ones.
All you have to do is leave a comment with your e-mail and the indication
that you wish to take part in the draw. Whoever wins the lucky charm must
combine it with an outfit of your choice and take a picture and post it on your blog.
Another idea could be to use it as a home decorative element.
Comments closing date is the 27th of February
(on the 28th of Feb the names of the winners will be posted on my blog).
Good luck and Happy New Year once again!


Photo credits :BEAUTY FOLLOWER