30/8/13

Σένιο το πατούμενο!





30 σχόλια:

  1. Σένιο, δε λες τίποτα! πολύ μου άρεσαν αυτά με τα πούπουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Absolutely in love with Zara flat shoes!

    Thank you for lovely comments,Have a good weekend
    http://lavenderloafers.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου αγαπημένη!!!!!
    τι τέλεια πατούμενα είναι αυτά!!!!!
    τρελάθηκα με Paul Andrew!!!!!!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α βρε Δεσποινακι και εγω τα paul andrew θελω!!
      Λες να ειναι το νουμερο μου;;;;;
      Μπιουτι πακετακι και στη δ/νση μου ε;;;
      Καλως με βρηκες στη βαση μου:)
      Φιλια πολλα κουκλαρα!!!

      Διαγραφή
    2. @Δεσποινα
      Φτερα και πέπουλα!

      @Dimitra
      Δεν ειναι το νουμερο σου χα χα!
      Δε φτάνει που σεργιανιζες στα κυκλαδονησια και εμεις θεα πολυκατοικία
      μου θες και φτερό στον αστραγαλο.

      Διαγραφή
    3. Χα χα χα χα χα χα
      Στειλε το πατουμενο και του χρονου θα σε στειλω στο κυκλαδονησι:)

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    5. Ήρθε αεράτη από διακοπές θέλει και φτερά!!!!χαχχαχαχα

      Διαγραφή
    6. Ήρθε αεράτη από διακοπές θέλει και φτερά!!!!χαχχαχαχα

      Διαγραφή
    7. Κακουργες! Θα με φατε και θα μου σπασει το τακουνι:))))

      Διαγραφή
    8. @Δεσποινα
      Πάλι καλά που δεν θέλει να της κάνουμε και αέρα χα χα!

      @Dimitra
      Μην με προκαλεις και φυγω για Πάρο Σεπτεμβριάτικα χο χο!

      Διαγραφή
  4. Σένιο, δε λες τίποτα! Αυτά τα Zara (μαύρα) και τα Paul Andrew με τα φτερά είναι υπέροχα!

    Ελπίζω να περνάς τέλεια!
    Πολλά φιλιά!

    Angelina - www.just-angelina.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ψηφίζω Sergio Rossi και Paul Andrew :D
    Πανέμορφα..

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μόλις μου "πάτησες τον κάλλο". Καινούρια σεζόν, καινούριες ανάγκες.
    Υπέροχες επιλογές!

    xoxo
    Froso
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. These shoes are absolutely amazing, especially the Zara ones! So beautiful :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. These shoes are gorgeous! would that be nice to have them all?

    http://www.attraction2fashion.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. I don't know why and it's not even really my style but I adore Paul Andrew ones!They look beautiful and Zara ones are amazing.Might buy it hehe
    xx

    www.styleofozoz.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Love those metallic heels!

    P.S. want to follow each other on facebook?

    WWW.ROXTHEFOX.COM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καί εγώ ψηφίζω Paul Andrew !!!!!
    Καλό μήνα!!!!Καλό φθινόπωρο κορίτσι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. i love your title! haha kala poli oraia papoutsia, gia red carpet pou leme! eidika ekeina ta asimi apo to zara me tis fountitses :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Leave your message...