11/4/14

MADE BY ME: Paschal candles II


Αφού έφτιαξα την πρώτη (εύκολη) φουρνιά λαμπάδων,
με έπιασε ο καημός να δημιουργίσω μια λαμπάδα εξ ολοκλήρου
με τα χεράκια μου. Πήρα ενα μεγάααααλο φυλλο λεπτού τσίγκου,
μου έφυγε η ωμοπλάτη να τον κουβαλώ απο τον Πειραιά
(έκει υπάρχουν πρατήρια εργοστασίου για όλων των χρήσεων τσίγκο),
έκατσα με το ψαλιδάκι μου και έκοψα ενα απλό σχήμα καραβιου!
Έπρεπε να το στολίσω, βρήκα ενα παλιό μπλέ σκούρο κουμπί 
με μια ανάγλυφη άγκυρα στην μέση και το κότσαρα. Έβαψα μπλέ λωρίδες στο πάνω μέρος και πέρασα
μπλε & κίτρινα κορδόνια με κόμπους στο κάτω μέρος και έξω απο την πόρτα.
Φυσικά δεν σταμάτησα σε μια λαμπάδα, καθ' οτι είχα μεγάλο απόθεμα σε τσίγκο και φίλους-νονούς χα χα :)
Σπιτάκι ήταν το επόμενο project για μεγάλο κορίτσι (για σπίτι χι χι). Ενα τετράγωνο πορτοκαλί κουμπί
έπαιξε το ρόλο του παραθυρου και ένα κομματάκι απο μεζούρα ραπτικής ήταν η πόρτα.
Η λαμπάδα με το κάστρο ήταν για ενα πριγκιπόπουλο, 
του κρέμασα μια πράσινη κορώνα απο τσόχα για να πάρει πιο σοβαρά τον ρόλο του.
Η καρδούλα ήταν για άλλο ενα κοριτσάκι απο σπίτι, για αυτό και κόλλησα με σιλικόνη 
ενα τσόχινο πορτοκαλί σπιτάκι, επίσης στην μικρά άρεσαν τα φτερά οπότε έπαιξε ενα πέπουλο στην άκρη!

Εύχομαι σε όλα τα παιδάκια (ανήλικα και ενήλικα) να λάβουν την καλύτερη ever λαμπάδα αυτό το Πάσχα 
και οι νονοι-άδες να πάρουν απο ένα μεγάλο ρουφηχτό φιλί για το κατόρθωμα αυτό :)



154 σχόλια:

  1. Άξιζε ο κόπος του... κουβαλήματος!!!
    Τί όμορφη διακόσμηση!!! Και να σου πω την αλήθεια... και Πρωτοχρονιάτικα γούρια θα μου άρεσαν με την ίδια τεχνική!
    (Καθένας με τον πόνο του!)
    ;-) χαχα!!!
    Φιλάκια, χρυσοχέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειχα τόσο τσιγκο που στολισα χοντρα κεριά για Χριστουγεννα, έφτιαξα μεγάλες καρφίτσες-καρδιές για παλτό, κρεμαστά για τον λαιμό κτλ.

      Διαγραφή
  2. Μπραβο σου κοπέλα μου! Πολύ ωραίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ εσύ πήρες φόρα! Μπράβο, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι είμαι έγω κανω κάτι μέχρι τελικής πτώσης... και μετά στο επόμενο project.
      Π.χ. δοκίμασα συνταγη για παν-κέικς, ετρωγα μια βδομάδα, μέχρι που τα χόρτασα και έκανα κανα χρόνο να τα ξαναφάω xa xa!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Merci Stella... πές μου οτι θα πας στην λεβεντογένα για Πάσχα να σκάσω?!

      Διαγραφή
  5. Βρε κορίτσι! Δεν ήξερα ότι κάνεις και τέτοια πράγματα!! Έδωσες σούπερ ιδέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. They all look so cute:)
    (My Google translate is not working for some reason....ack! I'm assuming you made them, right?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θέλω αυτή με τη μεζούρα! Και δεν έχω βαφτιστήρια, για μένα τη θέλω! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε κι εγω έχω βαφτιστήρια χα χα!
      Ποια απο τις 2 με μεζουρα, το σπιτάκι ή το κάστρο?

      Διαγραφή
  8. Εγώ που έχω ένα σωρό βαφτιστήρια, τι καλά θα ήταν να μπορώ να φτιάξω τόσο όμορφες λαμπαδίτσες μόνη μου!
    Μ' αρέσουν όλες, μπράβο σου!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδω φτιάχνεις τοσο όμορφα και δύσκολα φαγητά
      στις λαμπάδες θα κολλήσεις.
      Να τo επιχειρήσεις καποια στιγμή το project λαμπάδα :)

      Διαγραφή
  9. Congrats, it looks gorgeous! :)

    http://venus-fleurs.blogspot.pt/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νομίζω ότι "το'χεις" με το project λαμπάδα!
    Well done girl!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίες είναι!!!! Έχω φυλάξει κάτι κουτάκια της coca-cola να δώ αν μπορέσω να φτιάξω στη δική μου ένα σχέδιο. Το σπιτάκι το ζαχαρώνω!! :)) Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. είναι τέλειες!!!! μπράβο σου, ταλέντο!!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. The candles are so lovely, I love the idea.
    My favourite is the one with the boat, so cute. :)

    dearmisscoco.blogspot.de

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι λαμπάδες σου με τσίγγο μου αρέσουν πολύ αλλά βρε καλό μου στην πλάτη τον κουβάλησες πόσο μεγάλος ήταν!!!!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυυυυυυ μεγαλο, ενα επι ενάμισι μέτρο περίπου, ειχα πάει με το τρένο χα χα!

      Διαγραφή
  15. Oh very cute sweetie~
    comment to me back to keep in touch!
    xx

    www.sakuranko.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Sow. I am so impressed you made these? They are awesome, I love the heart and house the best !!
    XX, Elle

    http://mydailycostume.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Mπράβο φιλενάδα!!!Τά χεράκια σου,χρυσά!!Τέλειες οι λαμπάδες σου!!Μού άρεσε πολύ,αυτή μέ τό καραβάκι!!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χεράκια μου είχαν γίνει μαυρα πάνω στην χειροτεχνία χα χα!
      Καλό Σαββατοκύριακο DIMI :)

      Διαγραφή
  18. Πόσο απίστευτες??? Είναι πανέμορφες οι λαμπάδες που έφτιαξες!! Άξιζε το κουβάλημα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μπραβο!ειναι πολυ ομορφες!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπιούτι φοβερές οι λαμπάδες σου!!! Από τις πιο ξεχωριστές και καλόγουστες που εχω δει!!! Είσαι αστέρι βρε παιδί μου!!!!!
    Ότι και να κάνεις, το κάνεις καλά!!! Εύγε σου!!!
    Φιλάρες πολλές και καλή Ανάσταση σου εύχομαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, σ' ευχαριστώ Dimitroula troula troula!
      Καλό τσουγκρισμα αυγών και τουμπάρισμα του οβελία στα κάρβουνα :)

      Διαγραφή
  21. Καταπληκτικές έγιναν οι λαμπάδες σου!! Έχεις ταλέντο και δημιουργικότητα!! Τυχεροί όσοι τις κρατήσουν φέτος την Ανάσταση. Και του χρόνου!!
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Love it!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2014/04/sunshine.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πανέμορφες όλες ...ειδικά αυτή με την καρδιά και το σπιτάκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αυτη μου αρέσει και εμενα λίγο περισσότερο. Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  24. Με κάνεις και ντρέπομαι,
    σ' ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Beautiful ;)
    Greets, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Aww these are adorable!
    Mafalda ❤
    http://mafaldadotzero.blogspot.fr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα, καλημέρα!!! Πραγματικά είναι πολύ ξεχωριστές οι λαμπάδες σου! Αξιζε τον κόπο το κουβάλημα του τσίγκου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ευγενία. Να εχεις μια υπέροχη Μεγάλη Εβδομαδα!

      Διαγραφή
  28. So original, love them!!!
    xoxo
    https://www.bloglovin.com/blog/4487669/donkeycool

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Παρα πολυ ωραιες ολες! Μπραβο σου! Κι εγω παντα μονη μου τις φτιαχνω τις λαμπαδες:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Πρώτη φορά που ασχολήθηκα,
      αλλα δεν πρόλαβα να φτιάξω
      για εμένα.

      Διαγραφή
  30. Μπράβο σου κοπέλα μου.. Είναι πολύ όμορφες!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. these are really pretty ornaments! and so unique!
    www.lettersimpromptu.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. So nice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είναι υπέροχες! Μπράβο, και του χρόνου!
    Καλό Πάσχα!

    http://www.beautyandthemist.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τι ωραίες που τις έκανες φιλενάδα μου;!! Και το πέπουλο μου άρεσε και το κάστρο πάρα πολύ!!
    Θέλεις να γίνεις η νονά μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Lyriel... για να μην εχω βαφτισει κανενα παιδάκι μεχρι τώρα, μαλλον για καλό θα ειναι χα χα!

      Διαγραφή
  35. Beautiful candles! I haven't really celebrated Easter in years, but I still fondly remember childhood memories of celebrating Palm Sunday in a procession in the streets after church where all children carried decorated candles...
    Love,
    S
    www.sonushka.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. LOVE IT!!!!!!! GREAT POST!
    happy Easter!!♥ ♡ ♥ ♡
    Do you want to follow each other on instagram? I'm @chicstreetchoc!
    DISCOVER THE CHIC CITY GUIDEs CHOC
    CHIC STREET CHOC

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. I really like these candles, you have a talent : ) A bit late but, Happy Easter : ) Have a nice week : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Leave your message...