7/4/14

MADE BY ME: Paschal candles *


Τις λαμπάδες αυτές τις έφτιαξα πριν κανα-δυό χρόνια, με διακοσμητικά που προσάρμοσα στα κεριά. 
Αφορμή στάθηκε μια φίλη που είχε 3 βαφτιστήρια. 
Είχε προβληματιστεί με το συνολικό ποσό που θα έπρεπε να δώσει για 3 λαμπάδες (+παπούτσια, παιχνίδια κτλ.).
Της πρότεινα λοιπόν, να προσπαθήσω να τις φτιάξω εγώ (δεν είχα ξανασχοληθεί με το άθλημα), 
έτσι ώστε να πλήρωνε μόνο το κόστος των κεριών και των μπιχλιμπιδιών.
Πήγαμε μαζί σε μερικά καταστήματα που έχουν τέτοια πραγματάκια (με νορμάλ τιμές),
διάλεξε σύμφωνα με το γούστο και το φύλλο του κάθε παιδιού και τσουπ έτοιμες οι λαμπάδες 
με το ελάχιστο κόστος, συν του οτι ήταν μοναδικές.
Ενα άλλο πράγμα που κοίταξα να έχουν τα διακοσμητικά που έβαλα στα κεριά ήταν να είναι χρειστικά για το παιδί, 
π.χ. η λαμπάδα κατω δεξιά έχει ενα καθρεφτάκι και ενα μικρό κόκκινο παιχνιδι-γιογιό.
Το θέμα ήταν οτι το project λαμπάδα δεν τελείωσε εκεί για μένα.
Τις είδαν και άλλοι γνώστοι μου και αρχισαν να με πλευρίζουν για παραγγελίες χα χα!
Κατέλειξα να φτιάξω καμια 20αρια, μάλιστα την τελευταία μου ζήτησαν να την φτιάξω 4 μέρες πριν την Ανάσταση.
Η διαδικασια του να στολίσεις μια λαμπάδα ειναι πολύ δημιουργική και ευχάριστη, έχω να πω εγώ.
Μήπως φέτος να μπείτε στην διαδικασία να φτιαξετε εσεις την λαμπάδα για το βαφτιστηρι σας? 
Πιστεύω οτι θα έχει διπλή αξία για το πιτσιρίκι, μια που θα είναι απο τα χεράκια της νονάς του ;)

*info for the Easter candle


65 σχόλια:

  1. Τελικά τα κάνεις όλα και συμφέρεις!!! :)
    Βαφτιστήρι δεν έχω αλλά είχα ασχοληθεί κι εγώ με το άθλημα κανά δυο χρόνια πριν!
    Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε και εγω έχω βαφτιστήρι, ομως είχε πλάκα η διαδικασία!

      Διαγραφή
  2. Φαντασία κυρίως χρειάζεται να έχεις και εσύ την έχεις και με το παραπάνω!!!
    Μπράβο, γλυκιά μου!
    Είναι πολύ όμορφες όλες! Χαρούμενες και μες τη γλύκα!!!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. These candles are amazing! I love that one with the bike:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α, πάνω στην ώρα! Πολύ ωραίες οι λαμπάδες σου. Πρώτη φορά? Δε σου φαίνεται! Εγώ χτές ;eφτιαξα την πρώτη μου λαμπάδα για τον βαφτισιμιό μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχες! Λάτρεψα το ποδηλατάκι και τη βαρκούλα =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Thank you so much for stopping by Behind the Mirror. I love the candles above... they look so pretty - the perfect gift.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ωραίες!! μπραβο!! σιγουρα μια χειροποίητη λαμπάδα είναι πολυ καλύτερη γτ γίνεται με αγάπη και μεράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τί πανέμορφες πού είναι οι λαμπάδες σου,φιλενάδα!!Λάτρεψα αυτην μέ τό καραβάκι!!Εγώ έμπλεξα!!Φτιάχνω λαμπάδες γιά φίλες καί συγγενείς,τών κοριτσιών μου!!Καί δέν έχω βαφτιστήρι!!!Χα χα!!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες οι λαμπάδες σου!
    Διαφορετικές και πολύ πολύ στυλάτες!
    (Εγώ πάντως θα κρατούσα και για μένα καμία, όχι μόνο για τα μικρά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ομολογώ ότι δεν μου πέρασε καν από το μυαλό η ιδέα να φτιάξω μόνη μου τη λαμπάδα για το βαφτιστήρι μου. Του χρόνου ελπίζω!
    Ομορφούλικες είναι αυτές που έφτιαξες, ιδιαίτερες και πολύ χαριτωμένες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν εννοούμε το δικό μου βαφτισιμιό η λαμπάδα θα έχει την τύχη να αντέξει κανένα 5 λεπτο! Το ξέρω γιατί πέρυσι του την έφτιαξα εγώ! (χιχι το χρυσούλι μου είναι καταστροφέας) Αλλά έχεις δίκιο ότι κάνουμε εμείς με τα χεράκια μας έχουν τριπλή αξία!
    Παίρνω τη λαμπάδα καραβάκι και φεύγω στα ανοιχτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Adorable ideas!!! Thanks for sharing

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είπα φέτος να φτιάξω μια λαμπάδα για μένα, αγόρασα το κερί και ούτε που ξανα ασχολήθηκα, τώρα που είδα τις δικές σου το θυμήθηκα. Μήπως να το κάνεις επαγγελματικά? :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι τέλειες! Αυτη με το ποδήλατο θα τη δώσω σε κάποιον που μου κάνει τη ζωή ποδήλατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. omgoodness, these are wonderful!! what a great idea, you should pin these on pinterest!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Love this! It's a great idea, you're very talented!!
    xx

    http://www.stylebydeb.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφες λαμπάδες!!!! Γεια στα χέρια σου!!!!
    Παλαιότερα έφτιαχνα με τους μαθητές και δε φαντάζεσαι τη χαρά που είχαν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Great post. Thanks for sharing these great ideas.

    Love,
    Sofia

    stylishlyinlove.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι φανταστικές !! θα βάλω τη μικράν κάτω να κάνουμε μαζί ... κι ας μου ζητάει τη Μπάρμπι γοργόνα πριγκίπισσα των μαργαριταριών... θα κάνουμε λαμπάδα για τη μαμά!
    xo
    Melina
    www.amuseinu.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. You are really skilled! I like also your candles but you super great clutch is still my fav of your DIY :)

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Grate! Love your presentation!
    Moscow blogger by Marina Maximova
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. The candles are so cute! I like the one with the pony.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. nice diy! love these candles!

    xx

    Erin @ http://www.truffles-ruffles.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Hey
    You have a great blog , would you like to follow each other !
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. There are lots of beautiful ideas!! thanks!
    Thank you very much for following my blog, dear, I am following you some time ago. You can see my name and picture among your followers in GFC . Kisses:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τέλειες!!Είχα κάνει και εγώ μια προσπάθεια να φτιάξω λαμπάδες με λιωμένο κερί όμως και ευτυχώς μου πέτυχαν!!Φιλιά πολλά!!

    Γιώργος
    www.fashionroyals.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μα είναι τόσο όμορφες!!!!!!!!!!! Τέλειες!!!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Wow you did a great job! they look great!
    Love
    Nicole

    www.nicoleta.me

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Leave your message...